Survivor 4 – Ελέτσι: «Η Βέλλη είναι διπρόσωπη και κωλοτούμπας»

February 8, 2021

Η Ελίζαμπεθ Ελέτσι βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή Ευτυχείτε και μεταξύ άλλων κλήθηκε να σχολιάσει τη στάση της Άννας Μαρίας Βέλλη, τονίζοντας πως είναι διπρόσωπη και πως κάνει κωλοτούμπες καθημερινά στο Survivor.

Η πρώην παίκτρια της Κόκκινης ομάδας, είχε τσακωθεί αρκετά με την Άννα Μαρία Βέλλη όσο καιρό βρισκόταν ακόμα μέσα στο παιχνίδι και έτσι σήμερα, δε δίστασε να την «αδειάσει».

Μεταξύ άλλων απάντησε για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την Ελευθερίου από τη μέρα που απομακρύνθηκε από την ομάδα και τόνισε πως πρόκειται για μία πρακτική που έχει ακολουθήσει και η ίδια στο παρελθόν.

«Η Άννα Μαρία ξεχνά ότι κι εκείνη κάνει κυβιστήσεις. Εκείνο το πράγμα ότι “καλά κάνει η Ελευθερία και μπαίνει σιγά σιγά στην ομάδα γιατί κατάλαβε το λάθος της” το κάνει και η Άννα Μαρία. Δεν μπορείς να μιλάς μόνο για τον έναν πρέπει να σκέφτεσαι και τον εαυτό σου. Είναι διπρόσωπη και κωλοτούμπας», είπε χαρακτηριστικά η Ελίζαμπεθ για την Άννα Μαρία.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.