Η Ελίζαμπεθ Ελέτσι βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή Ευτυχείτε και μεταξύ άλλων κλήθηκε να σχολιάσει τη στάση της Άννας Μαρίας Βέλλη, τονίζοντας πως είναι διπρόσωπη και πως κάνει κωλοτούμπες καθημερινά στο Survivor.
Η πρώην παίκτρια της Κόκκινης ομάδας, είχε τσακωθεί αρκετά με την Άννα Μαρία Βέλλη όσο καιρό βρισκόταν ακόμα μέσα στο παιχνίδι και έτσι σήμερα, δε δίστασε να την «αδειάσει».
Μεταξύ άλλων απάντησε για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την Ελευθερίου από τη μέρα που απομακρύνθηκε από την ομάδα και τόνισε πως πρόκειται για μία πρακτική που έχει ακολουθήσει και η ίδια στο παρελθόν.
«Η Άννα Μαρία ξεχνά ότι κι εκείνη κάνει κυβιστήσεις. Εκείνο το πράγμα ότι “καλά κάνει η Ελευθερία και μπαίνει σιγά σιγά στην ομάδα γιατί κατάλαβε το λάθος της” το κάνει και η Άννα Μαρία. Δεν μπορείς να μιλάς μόνο για τον έναν πρέπει να σκέφτεσαι και τον εαυτό σου. Είναι διπρόσωπη και κωλοτούμπας», είπε χαρακτηριστικά η Ελίζαμπεθ για την Άννα Μαρία.
Ξερόλας
