Η Ελίζαμπεθ Ελέτσι βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή Ευτυχείτε και μεταξύ άλλων κλήθηκε να σχολιάσει τη στάση της Άννας Μαρίας Βέλλη, τονίζοντας πως είναι διπρόσωπη και πως κάνει κωλοτούμπες καθημερινά στο Survivor.
Η πρώην παίκτρια της Κόκκινης ομάδας, είχε τσακωθεί αρκετά με την Άννα Μαρία Βέλλη όσο καιρό βρισκόταν ακόμα μέσα στο παιχνίδι και… διαβάστε την συνέχεια στο Youweekly.gr!
Pages: 1 2
Ξερόλας