
Η Κάτια Ταραμπάνκο ενώ ήταν το μεγάλο φαβορί για το φετινό Survivor 4 αναγκάστηκε να τεθεί εκτός παιχνιδιού και τώρα παρακολουθεί τα του… Άγιου Δομίνικου από το σπίτι της στην Αθήνα!
Κατά την παραμ…
Η Κάτια Ταραμπάνκο ενώ ήταν το μεγάλο φαβορί για το φετινό Survivor 4 αναγκάστηκε να τεθεί εκτός παιχνιδιού και τώρα παρακολουθεί τα του… Άγιου Δομίνικου από το σπίτι της στην Αθήνα!
Κατά την παραμονή της, ωστόσο, στον νησί η Κάτια είχε μεταφερθεί δυο φορές στο νοσοκομείο καθώς η παραγωγή ανακάλυψε πως πάσχει από ένα αυτοάνοσο νόσημα.
Λίγο καιρό μετά την αποχώρησή της, λοιπόν, κι αφού μίλησε στην εκπομπή του ΣΚΑΙ, Love it, αποκαλύπτοντας… διαβάστε την συνέχεια στο Youweekly.gr!
Ξερόλας