Survivor 4 – Ιγγλέζου: “Άδειασε” την παραγωγή με το που πάτησε το πόδι της Ελλάδα – Οι πρώτες δηλώσεις

February 4, 2021


Η Ασημίνα Ιγγλέζου μια εβδομάδα μετά την αποχώρησή της από το Survivor 4 επέστρεψε στην Ελλάδα και εννοείται πως η κάμερα του Youweekly.gr βρέθηκε εκεί και μοιράστηκε μαζί σας αποκλειστικές φωτογραφίε…



Η Ασημίνα Ιγγλέζου μια εβδομάδα μετά την αποχώρησή της από το Survivor 4 επέστρεψε στην Ελλάδα και εννοείται πως η κάμερα του Youweekly.gr βρέθηκε εκεί και μοιράστηκε μαζί σας αποκλειστικές φωτογραφίες! Εκτός από την δική μας κάμερα ωστόσο, στο ίδιο σημείο βρέθηκε και ρεπόρτερ της εκπομπής Ευτυχείτε που κατάφερε να αποσπάσει κάποιες δηλώσεις από την Ασημίνα.

Να υπενθυμίσουμε πριν δούμε το επίμαχο βίντεο πως στο συμβόλαιο των παικτών υπάρχει ένας όρος που λέει πως πρέπει να κρατήσουν σιγή ιχθύος μπροστά στις κάμερες αφού αποχωρήσουν από το παιχνίδι κι αυτό για να βγουν να τα πουν πρώτα στην εκπομπή του ίδιου του σταθμού ΣΚΑΙ, Love it!

Η Ασημίνα Ιγγλέζου όμως φαίνεται πως “έσπασε” τον όρο αυτό, αφού κατά την αποχώρησή της από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος απάντησε όταν την ρώτησαν οι δημοσιογράφοι γιατί δεν χαιρέτησε τους συμπαίκτες της όταν έφυγε από τον Άγιο Δομίνικο!

Χαρακτηριστικά είπε “Δεν με άφηναν! Η σκηνοθεσία, η σκηνοθεσία”.

Οι πρώτες δηλώσεις της Ασημίνας μετά την αποχώρησή της από το Survivor 4

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.