
Προβληματισμός στην ΕΡΤ για την ταυτότητα της ΕΡΤ2 και της ΕΡΤ3. Ο δεύτερος τηλεοπτικός σταθμός της εταιρείας θα αποκτήσει έντονο κινηματογραφικό χαρακτήρα, ενώ συζητείται και το ενδεχόμενο προσθήκης …
Προβληματισμός στην ΕΡΤ για την ταυτότητα της ΕΡΤ2 και της ΕΡΤ3. Ο δεύτερος τηλεοπτικός σταθμός της εταιρείας θα αποκτήσει έντονο κινηματογραφικό χαρακτήρα, ενώ συζητείται και το ενδεχόμενο προσθήκης και ζωντανού προγράμματος.
Η ΕΡΤ3, που έχει φανατικό εναλλακτικό κοινό, που ενημερώνεται για τα γεγονότα της Περιφέρειας μαζί με καλά ντοκιμαντέρ, τώρα καλείται να προβάλει τις αθλητικές διοργανώσεις που εξασφάλισε η ΕΡΤ, χωρίς να ενισχύεται σε ποσοστά.
Δεν είναι λίγοι μέσα στο ραδιομέγαρο που κάνουν λόγο για τραγικά λάθη της διοίκησης με κάποιους θερμόαιμους να χρησιμοποιούν εκφράσεις αντίστοιχες με εκείνες των “εκδιδομένων γυναικών”. Και όχι. Δεν είναι Συριζαίοι. Βαμμένοι μπλέ είναι που έχουν και εικόνα και εμπειρία τηλεοπτική αλλά για κάποιους λόγους είναι εκτός σχεδιασμού. Γιατί άραγε; Και γιατί να τους πληρώνουμε όλοι εμείς; Για να κάθονται επειδή κάποιοι έχουν τα παρεάκια τους; Ντροπή ΡΕ!
Ξερόλας