Με ενδιαφέρον εξελίσσεται η μάχη για την τηλεθέαση για την πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου με τις εκπομπές να θέτουν στο πεδίο τα πιο δυνατά τους όπλα. Συγκεκριμένα για το Σάββατο 18 Νοεμβρίου στην κορυφή στο δυναμικό κοινό βρέθηκε το Χαμογέλα και πάλι με την Σίσσυ Χρηστίδου ενώ στο γενικό σύνολο το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση.Στο δυναμικό κοινό το Χαμογέλα και Πάλι σημείωσε 15,2%, το Σαββατοκύρι…
Με ενδιαφέρον εξελίσσεται η μάχη για την τηλεθέαση για την πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου με τις εκπομπές να θέτουν στο πεδίο τα πιο δυνατά τους όπλα. Συγκεκριμένα για το Σάββατο 18 Νοεμβρίου στην κορυφή στο δυναμικό κοινό βρέθηκε το Χαμογέλα και πάλι με την Σίσσυ Χρηστίδου ενώ στο γενικό σύνολο το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση.
Στο δυναμικό κοινό το Χαμογέλα και Πάλι σημείωσε 15,2%, το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 12,3% και το I Love Σου Κου 11,4%. Στην συνέχεια ακολούθησαν οι Δεκατιανοί με 9,6%, το Γεια σου με 7,3% και η εκπομπή Δύο στις 10 στην ΕΡΤ με 1,6%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση κατέγραψε 18,5%, οι Δεκατιανοί, 16,3% και το Χαμογέλα και πάλι 13,3%. Το Γεια σου με την Μαρία Μπακοδήμου είχε 9,3%, το I Love Σου Κου 7,8% και οι Δύο στις 10 2,7%.
Η τηλεθέαση αναλυτικά…
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Χαμογέλα και πάλι 15,2%
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 12,3%
I love Σου Κου 11,4%
Δεκατιανοί 9,6%
Γεια Σου 7,3%
Δύο στις 10 1,6%
ΓΕΝΙΚΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 18,5%
Οι Δεκατιανοί 16,3%
Χαμογέλα και πάλι 13,3%
Γεια σου 9,3%
I love Σου Κου 7,8%
Δύο στις 10 2,7%
*Τα στοιχεία της τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.