Ντοκουμέντο που εκθέτει την κυβερνητική οπερέτα: Αυτό ήταν το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα έως το 2019

March 24, 2023


Την ώρα που η οργή της κοινωνίας ξεχειλίζει για το πολύνεκρο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, η κυβέρνηση επιδίδεται σε ένα παιχνίδι λέξεων, προκειμένου να αποδράσει από το κάδρο των ευθυνών της. Ο τοπικός πίνακας ελέγχου του σιδηροδρομικού σταθμού της Λάρισας «βαφτίστηκε» αρχικά ως «τηλεδιοίκηση» και στη συνέχεια – μετά και τις αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ και των εργαζομένων – ως «τοπική τηλεδιοίκηση».Αυτ…



Την ώρα που η οργή της κοινωνίας ξεχειλίζει για το πολύνεκρο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, η κυβέρνηση επιδίδεται σε ένα παιχνίδι λέξεων, προκειμένου να αποδράσει από το κάδρο των ευθυνών της. Ο τοπικός πίνακας ελέγχου του σιδηροδρομικού σταθμού της Λάρισας «βαφτίστηκε» αρχικά ως «τηλεδιοίκηση» και στη συνέχεια – μετά και τις αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ και των εργαζομένων – ως «τοπική τηλεδιοίκηση».

Αυτόν τον όρο χρησιμοποίησε ο Γιώργος Γεραπετρίτης, χθες, στη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, τη στιγμή που ο Αλέξης Τσίπρας έκανε αυτοψία στο «γιαπί» του κέντρου τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, αυτόν τον όρο χρησιμοποίησε και ο ΟΣΕ στη μεταμεσονύχτια ανακοίνωσή του, ταυτιζόμενη απόλυτα με τη «γραμμή Μαξίμου».

Η αλήθεια είναι ότι η κυβέρνηση έβρισκε «χώρο» όλες αυτές τις μέρες για να χρησιμοποιεί τις λέξεις που η ίδια επιθυμεί, προκαλώντας σύγχυση στον κόσμο, ακριβώς επειδή δεν υπήρχαν ντοκουμέντα για το σύστημα τηλεδιοίκησης που υπήρχε στον σταθμό της Λάρισας μέχρι το καλοκαίρι του 2019.

Και λέμε δεν υπήρχαν γιατί πλέον υπάρχουν και γίνεται πλέον εύκολα αντιληπτό στον καθένα ότι ο πίνακας τοπικού ελέγχου, ο οποίος παρουσιάστηκε αρχικά ως «τηλεδιοίκηση» και στη συνέχεια ως «τοπική τηλεδιοίκηση» παραμένει και θα παραμείνει για πάντα πίνακας τοπικού ελέγχου του σιδηροδρομικού σταθμού της Λάρισας, με κάλυψη σχεδόν 8χλμ.

Το σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο λειτουργούσε κανονικά μέχρι τη φωτιά στον σταθμό Ζαχάρεως, λίγο μετά τις εκλογές του Ιουλίου του 2019, είναι αυτό:

Η τηλεδιοίκηση κάλυπτε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο από το Πλατύ μέχρι τον Δομοκό, σε απόσταση περίπου 170-175χλμ κι αν ήταν σε λειτουργία δεν θα συνέβαινε ποτέ, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Αν έμπαιναν είτε από λάθος, είτε ακόμα κι από δόλο δύο τρένα στην ίδια γραμμή το σύστημα θα σταματούσε αυτόματα τα τρένα σε απόσταση 2χλμ. το ένα από το άλλο, καθώς τόση είναι η μεταξύ τους απόσταση στα φωτόσημα.

«Το φανάρι θα γινόταν κόκκινο και το σύστημα θα έδινε αυτόματα εντολή για πέδη στα τρένα, ενώ προηγουμένως θα είχαν ενημερωθεί σχετικά και οι μηχανοδηγοί», μας είπαν χαρακτηριστικά υπάλληλοι του ΟΣΕ.

Πηγή: ieidiseis.gr

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.