
Όλοι οι παίκτες του Survivor 4 μαζεύτηκαν στον Άγιο Δομίνικο και έστειλαν την αγάπη τους και τις ευχές τους στο κοινό για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ανάμεσά τους και ο Γιώργος Κόρομι, ο οποίος μά…
Pages: 1 2

Όλοι οι παίκτες του Survivor 4 μαζεύτηκαν στον Άγιο Δομίνικο και έστειλαν την αγάπη τους και τις ευχές τους στο κοινό για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ανάμεσά τους και ο Γιώργος Κόρομι, ο οποίος μά…