
Το μεσημέρι της Κυριακής η Ελίζαμπεθ Ελέτσι, η γαζέλα του Survivor 4, μίλησε στην κάμερα του «Σου Κου Family» και μέσα σε όλα αναφέρθηκε στην κόντρα της με την Ασημίνα Ιγγλέζου.Συγκεκριμένα η Ελίζαμπε…
Το μεσημέρι της Κυριακής η Ελίζαμπεθ Ελέτσι, η γαζέλα του Survivor 4, μίλησε στην κάμερα του «Σου Κου Family» και μέσα σε όλα αναφέρθηκε στην κόντρα της με την Ασημίνα Ιγγλέζου.
Συγκεκριμένα η Ελίζαμπεθ Ελέτσι δήλωσε: «Δεν το περίμενα να φύγω από το Survivor, ήταν άδικο ήμουν σίγουρη ότι δεν θα βγω και ότι με ψήφισε η Ανθή, ήταν άτοπο αυτό. Ήταν σαν να έχει κάτι προσωπικό μαζί μου. Από ότι κατάλαβα επειδή ήμουν ειλικρινής και της είπα ότι δεν κάνουμε μαζί ειδικά στα αγωνίσματα συνεργασίας, άλλαξε.

Υπάρχει στρατηγική και πολλές είναι ακόμα όπως βλέπω οι κωλοτούμπες. Από πού να ξεκινήσω από τον Τριαντάφυλλο που δεν μου άρεσε καθόλου, αφότου η Ανθή έγινε δημοφιλέστερη κάθισε και την έγλυφε. Της είπα και συγνώμη που σε ψήφισα. Αυτό δεν ήταν σωστό δεν μου άρεσε καθόλου για τον Τριαντάφυλλο και δεν είναι και όμορφο για τον ίδιο. Έχει και την καριέρα του, έχει 26 χρόνια στον χώρο δεν έχει ανάγκη την Ανθή».
Αμέσως μετά αναφέρθηκε και στην σχέση της με την Ασημίνα Ιγγλέζου, η οποία σύμφωνα με την Ελίζαμπεθ ήθελε να γίνει δημοσιογράφος: «Γιατί με κάνεις τώρα και στεναχωριέμαι, ε όχι και τα κορίτσια του Mykonos Tv, μόνο η μία είναι η Βασίλισσα. Εγώ η Ελίζαμπεθ Ελέτσι. Όσο αφορά την Ασημίνα, πάντα ζήλευε την ιδιότητα μου, πάντα κολλούσε εκεί στον Πέτρο το Νάζο και ήταν φάουλ γιατί ήξερε ότι θα φάει χ και πόρτα».
Ξερόλας
