Οικειοθελής αποχώρηση – βόμβα από το Survivor!

February 6, 2021


Survivor spoiler: Πολύ άσχημο παραμένει το κλίμα στην ομάδα των Μπλε στο Survivor, της οποίας οι έντονες διαφορές μεταξύ των παικτών της να έχουν ξεκινήσει μετά τις δύο σερί ήττες από τους Κόκκινους.



Survivor spoiler: Πολύ άσχημο παραμένει το κλίμα στην ομάδα των Μπλε στο Survivor, της οποίας οι έντονες διαφορές μεταξύ των παικτών της να έχουν ξεκινήσει μετά τις δύο σερί ήττες από τους Κόκκινους.

Μετά τον έvτονο καβγά των παικτών με την παραγωγή του Survivor και τις απειλές περί μαζικής αποχώρησης, οι Μπλε καλούνται να διαχειριστούν και μία πιθανή απώλεια από την ομάδα τους, η οποία ωστόσο σε προσωπικό επίπεδο δεν θα τους κοστίσει καθόλου.

Ο λόγος για την Ελευθερία Ελευθερίου, η οποία έχει ξεκαθαρίσει πως δεν περνά καθόλου καλά στην παραλία των Μπλε, καθώς οι σχέσεις της με τους υπόλοιπους παίκτες είναι από ανύπαρκτες έως κακές.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Ευτυχείτε», η Ελευθερία μετά την αποχώρηση της Βαλέριας Χοψονίδου έχει απομείνει μόνη της στην παραλία των Μπλε, απομονωμένη και σε πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση. Το ενδεχόμενο να αποχωρήσει οικειοθελώς είναι μεγάλο, με την παραγωγή του παιχνιδιού να μην επιθυμεί σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο.

Δείτε όλο το ρεπορτάζ στο παρακάτω βίντεο στο Athensmagazine.gr:

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.