
Η Βαλέρια Χοψονίδου ήταν η τελευταία παίκτρια που αποχώρησε από το Survivor 4 και συγκεκριμένα από την ομάδα των μπλε, όπως πολύ σωστά σας είχε αποκαλύψει πρώτο το Youweekly.gr μέσα από τα καθιερωμένα…
Η Βαλέρια Χοψονίδου ήταν η τελευταία παίκτρια που αποχώρησε από το Survivor 4 και συγκεκριμένα από την ομάδα των μπλε, όπως πολύ σωστά σας είχε αποκαλύψει πρώτο το Youweekly.gr μέσα από τα καθιερωμένα spoils του.
Σήμερα, Παρασκευή 5/2 η εκπομπή Love it, έπαιξε τις αποκλειστικές δηλώσεις της Βαλέριας Χοψονίδου, από τις οποίες αποκαλύφθηκε πως τελικά δεν περνούσε και τόσο όμορφα όσο νόμιζαν οι τηλεθεατές στην καλύβα.
Οι πρώτες δηλώσεις της Βαλέριας Χοψονίδου μετά την αποχώρησή της από το Survivor
“Το περίμενα πως θα αποχωρήσω, γιατί μπήκα σε ένα σημείο του παιχνιδιού μετά από έναν μήνα οπότε τα παιδιά είχαν γίνει ήδη μια παρέα. Το περίμενα πως θα με ψηφίσουν γιατί αγωνιστικά δεν ήμουν αυτό που ήθελαν. Σίγουρα όμως θα μπορούσαν να μου δώσουν μια ευκαιρία. Την πρώτη μέρα που πήγα στην ομάδα όταν μιλούσαν όλοι μαζί και πλησίαζα, σταματούσαν. Δεν ήταν ευχάριστο, ένιωθα άβολα”, δήλωσε η Βαλέρια Χοψονίδου και συνέχισε αποκαλύπτοντας ακόμα περισσότερα.
Ακούστε όλες τις δηλώσεις της στο παρακάτω βίντεο:
Ξερόλας
