Survivor 4- Ελίζαμπεθ Ελέτσι: «Μη μου μιλάς για την Ασημίνα, θα κάνω εμετό»

February 4, 2021


Λίγο μετά την αποχώρησή της από το Survivor 4, η Ελίζαμπεθ Ελέτσι βρέθηκε στο πλατό του Νίκου Μουτσινά και δε δίστασε να κράξει ανοιχτά την Ασημίνα Ιγγλέζου, ζητώντας από τον παρουσιαστή να μην της μι…



Λίγο μετά την αποχώρησή της από το Survivor 4, η Ελίζαμπεθ Ελέτσι βρέθηκε στο πλατό του Νίκου Μουτσινά και δε δίστασε να κράξει ανοιχτά την Ασημίνα Ιγγλέζου, ζητώντας από τον παρουσιαστή να μην της μιλάει γι΄αυτή καθώς θα κάνει εμετό.

Η Ελίζαμπεθ γύρισε πριν από λίγες μέρες στην Ελλάδα και από την πρώη κιόλας στιγμή δεν έκρυψε την ενόχλησή της με το γεγονός ότι ήταν αυτή που αποχώρησε από την ομάδα, δεδομένου ότι έφερνε πολλές νίκες.

«Γενικότερα δεν έχω πρόβλημα με την πείνα. Τρώγαμε ψάρια. Ο Κόρο να είναι καλά εκεί που είναι, μας ψάρευε και μας τα μαγείρευε η Σοφία, η οποία ήταν η μάνα στην καλύβα. Είναι πολύ καλή η Σοφία.

Μη μου μιλάς για την Ασημίνα. Μόλις έφαγα, δεν θέλω να κάνω εμετό.

Αυτός που κοροϊδεύει και έχει δυο πρόσωπα στο Survivor είναι ο Περικλής. Δεν μιλάει στα μούτρα, αν μιλούσε στα μούτρα δεν θα είχαμε πρόβλημα. Είναι αυτός που τα λέει πίσω από την κάμερα. Κάθεται και κάνει την κωλοτούμπα. Μπροστά μου ήταν εντάξει, αλλά σε ένα on είδα να έχει πρόβλημα με τα στήθη μου.», ανέφερε μεταξύ άλλων η Ελίζαμπεθ Ελέτσι.

Survivor 4 – Ελέτσι για Σαλαγκούδη: “Μήπως το φιλοζωϊκό την λυπήθηκε;”

Η Ελίζαμπεθ Ελέτσι το βράδυ της Κυριακής επέστρεψε στην Ελλάδα – δείτε εδώ αποκλειστικές φωτογραφίες – αλλά την επόμενη μέρα από αυτή που αποχώρησε από το Survivor ήρθε σε επικοινωνία με δημοσιογράφο της εκπομπής Love it και παραχώρησε τις πρώτες της δηλώσεις.

Στην συγκεκριμένη εκπομπή απάντησε ξεκάθαρα σε όλα τα ερωτήματα και δεν δίστασε να σχολιάσει και την απίστευτη κίνηση της Ανθής Σαλαγκούδη που την έριξε στον τάκο βγάζοντας την υποψήφια.

«Ήμουν μια παίκτρια που έφερνε πάρα πολλές νίκες και ήμουν μια απειλή για τις κοπέλες. Πριν από εμένα, ήταν η Κάτια, για αυτό και την φάγανε», είπε αρχική για την αποχώρηση της.

Όσον αφορά την Ανθή Σαλαγκούδη, ανέφερε: «Δεν το περίμενα καθόλου. Μήπως το φιλοζωϊκό την λυπήθηκε; Γιατί πάντα έλεγα για το γάτο της. Ήταν ξεκάθαρα αδικία. Δηλαδή, δεν μπορεί να ψηφίζεις μια δυνατή παίκτρια η οποία αύριο, μεθαύριο θα κάνει τα πάντα για να φας εσύ. Είναι αργή και στα αγωνίσματα που είχε θέμα την συνεργασία δεν δένανε τα vibes μας. Της το έχω πει και εκείνη δεν το καταλάβαινε. Αυτός είναι ο λόγος που με ψήφισε».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.