Άδωνις για κορονοϊό: Δεν έχει γίνει κανένα λάθος, όλα τα χειριστήκαμε με το σωστό τρόπο

November 16, 2020


Την βεβαιότητά του πως η ελληνική κυβέρνηση χειρίστηκε σωστά την πανδημία της COVID-19, εξέφρασε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωρ…



Την βεβαιότητά του πως η ελληνική κυβέρνηση χειρίστηκε σωστά την πανδημία της COVID-19, εξέφρασε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, το πρωί του Σαββάτου, τόνισε πως ο κορονοϊός είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, ενώ υπεραμύνθηκε τους κυβερνητικούς χειρισμούς στην αντιμετώπιση της πανδημίας.

Όπως είπε μιλώντας στο MEGA: «δεν έγινε κανένα λάθος. Όλα τα χειριστήκαμε με το σωστό τρόπο».

Μάλιστα, υποστήριξε πως ιός εξελίχθηκε γρηγορότερα και οι αρχικές εκτιμήσεις των λοιμωξιολόγων για τη συμπεριφορά του ιού το καλοκαίρι απεδείχθη διαφορετική.

«Ούτε σε αυτούς μπορώ να το χρεώσω γιατί ήταν ένας καινούριος ιός, ένα καινούριο φαινόμενο» επεσήμανε ο υπουργός.

Σχετικά με το εάν εξετάζονται νέα περιοριστικά μέτρα για την ανάσχεση της διασποράς της πανδημίας, τόνισε πως «ήδη είμαστε σε πιο σκληρά μέτρα από χθες το βράδυ και δεν ξέρω πόσα πιο σκληρά μέτρα μπορούμε να πάρουμε».

Όσον αφορά το σταδιακό άνοιγμα της ελληνικής αγοράς, ο κ. Γεωργιάδης, επεσήμανε πως η κυβέρνηση αυτή τη στιγμή πρέπει να επικεντρωθεί στο κεντρικό μήνυμα πώς θα νικήσουμε την πανδημία.

«Αν δεν ελεγχθεί η πανδημία δεν μπορεί να ανοίξει η οικονομία» διεμήνυσε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον ίδιο, πρέπει όλοι οι πολίτες να πάρουν στα σοβαρά τα μέτρα και να τα τηρήσουν για να ελεγχεί η πανδημία.

«Να δώσουμε συγκροτημένα τη μάχη της τήρησης των μέτρων, ώστε να πέσει η πανδημία και να κάνουμε γιορτές με χαμόγελο. Η κυβέρνηση θα ακούσει για το ζήτημα τους ειδικούς επιστήμονες, όπως έκανε από την πρώτη μέρα» κατέληξε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

 

Πηγή : sputniknews.gr

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.