Κορωνοϊός: «Θα συναντηθούμε στον ουρανό» – Πατέρας και κόρη είπαν το δραματικό τελευταίο αντίο από το τηλέφωνο (Video)

November 15, 2020


Συγκινεί το τελευταίο αντίο που είπαν μέσω τηλεφώνου πατέρας και κόρη που χτυπήθηκαν από τον κορωνοϊό. Επίσης, η 17χρονη Ιωάννα, μιλά για όλα αυτά που πέρασε, τονίζοντας πως δεν είχε κανένα υποκείμενο…



Συγκινεί το τελευταίο αντίο που είπαν μέσω τηλεφώνου πατέρας και κόρη που χτυπήθηκαν από τον κορωνοϊό. Επίσης, η 17χρονη Ιωάννα, μιλά για όλα αυτά που πέρασε, τονίζοντας πως δεν είχε κανένα υποκείμενο νόσημα.

Η Λίντσεϊ έχασε τη μητέρα και τον παππού της από κορoνοϊό με διαφορά λίγων ημερών. Πατέρας και κόρη έμαθαν με διαφορά λίγων ωρών ότι δεν θα τα καταφέρουν. Και οι δύο νοσηλεύονταν στο ίδιο νοσοκομείο στην Αμερική και υπέκυψαν με διαφορά λίγων ημερών.

«Πήραμε τηλέφωνο τον παππού και τον έβαλα σε ανοιχτή ακρόαση για να μιλήσει με τη μαμά μου». Της είπε «κόρη μου, δεν πάω καλά».

«Και εγώ το ίδιο μπαμπά», του είπε. Τότε της είπε «Τρέι, πεθαίνω». «Και εγώ μπαμπά», του απάντησε. «Θα συναντηθούμε στον ουρανό παιδί μου».

«Είναι τρομακτικό που κάποιοι λένε ότι ο κορονοϊός είναι μια γριπούλα. Δεν είναι. Παίρνει ζωές. Πήρε τη μαμά μου. Τα παιδιά μου δεν έχουν πια γιαγιά. Η μαμά μου δεν θα δει τα εγγόνια της να παντρεύονται.»

Μοναδική παρηγοριά της Λίντσεϊ ο πατέρας της, που νίκησε τον ιό μετά από νοσηλεία 46 ημερών, αναρρώνει σπίτι και θρηνεί.

«Ήθελα να της κλείσω τα μάτια…» – Συγκλονίζει κόρη 65χρονης που έχασε την μητέρα της από τον κορωνοϊό (Video)

Στο Live News και στον Νίκο Ευαγγελάτο μίλησε η κ. Βασιλική Καραδήμου, η οποία είναι ακτινολόγος και έχασε ξαφνικά την μητέρα της πριν από λίγες μέρες χτυπημένη από κορωνοϊό. Ενώ, ανατριχιαστικό ήταν το μήνυμα ενός 28χρονου λίγο πριν πεθάνει από τον φονικό ιό.

Η ίδια ανέφερε για την περιπέτεια και κατάληξη της μητέρα της: «Η αλήθεια είναι ότι ακόμα προσπαθώ να κατανοήσω τι έγινε. Είναι πάρα πολύ δύσκολη η αποδοχή του γεγονότος, τραγική και αιφνίδια. Η μητέρα μου την προηγούμενη εβδομάδα παραπονιόταν για ήπιες μυαλγίες και πόνο στην μέση, στο στομάχι. Απλά πράγματα.

Κάποια στιγμή την έφερα στο τμήμα μου και την εξέτασα και είχε άψογο εργαστηριακό έλεγχο, όλα φυσιολογικά. Την Κυριακή όμως εμφανίζει πυρετό και δύσπνοια. Πήγαμε στο νοσοκομείο και το Covid τεστ βγήκε αρνητικό.

Είχε βελτίωση την Δευτέρα και σημαντική επιδείνωση την Τρίτη το πρωί. Υπέκυψε κατά την διάρκεια της διασωλήνωσης την Κυριακή το μεσημέρι. Το πρώτο τεστ Covid ήταν αρνητικό, έγινε επανάληψη έπειτα από 4 ώρες και βγήκε θετικό.

Υπάρχει μια ιδιαιτερότητα στην απώλεια αυτή γιατί οι ασθενείς με Covid είναι απομονωμένοι μέσα σε ένα θάλαμο έχοντας γύρω ρους γιατρούς όχι έτσι όπως τους έχουν συνηθίσει αλλά με άσπρες στολές. Οι άνθρωποι βλέποντας αυτό καταλαβαίνουν ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει.

Οι οικείοι του είναι μακριά κι όλες οι πληροφορίες δίνονται μέσω τηλεφώνου και το χειρότερο είναι ότι όταν ειδοποιήθηκα ότι η μητέρα μου πρέπει να διασωληνωθεί, την αποχαιρέτησα από το τηλέφωνο. Είναι ότι πιο σκληρό υπάρχει.

Ακόμα και στην ταφή και στην εξόδιο ακολουθία δεν επιτρέπεται να ανοίξεις το φέρετρο, ούτε να χαιρετήσεις. Η μαμά μου μόχθησε για να μας μεγαλώσει κι ήταν επιθυμία μου να μπορέσω να είμαι δίπλα της την τελευταία στιγμή, να της κλείσω τα μάτια και να της χαϊδέψω τα μαλλιά. Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι.

Αυτά τα λέω γιατί δεν χρειάζεται κλάματα η νόσος αλλά παιδεία και θέλω μέσα της εκπομπής να περάσει το μήνυμα για την απόκτηση αυτής της παιδείας της νόσου. Πρέπει να το κατανοήσουμε ότι ο δρόμος προς την διασωλήνωση είναι πάρα πολύ γρήγορος. όλοι αυτοί οι αρνητές της μάσκας και του Covid τεστ θα βρεθούν μπροστά σε δραματικά γεγονότα».


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.