Με κορονοϊό ο Αμβρόσιος! Του είπαν να μείνει στο νοσοκομείο και… έφυγε

November 15, 2020


Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων Αμβρόσιος, όπως δήλωσε ο ίδιος προσερχόμενος στο Νοσοκομείο του Ρίου.Σύμφωνα με το flamis.gr, ήταν συνοδεύοντας τον Μητροπολίτη Ιερώνυ…



Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων Αμβρόσιος, όπως δήλωσε ο ίδιος προσερχόμενος στο Νοσοκομείο του Ρίου.

Σύμφωνα με το flamis.gr, ήταν συνοδεύοντας τον Μητροπολίτη Ιερώνυμο ο οποίος παρέμεινε για νοσηλεία (έχει κορονοϊό). Οι γιατροί κάλεσαν τον Αμβρόσιο να παραμείνει για νοσηλεία καθώς έχει προβλήματα με την υγεία του αλλά εκείνος αρνήθηκε. Υπέγραψε χαρτί οικειοθελούς αποχώρησης.

Για το θέμα έχει ενημερωθεί και ο υπουργός υγείας αλλά και ο υφυπουργός πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς. Ο κ. Αμβρόσιος παραμένει σε καραντίνα σπίτι του, ενώ το τεστ το έκανε σε ιδιωτικό κέντρο.

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.