«Καμπανάκι» από Μητσοτάκη: Εξαιρετικά κρίσιμες οι επόμενες δέκα ημέρες

November 13, 2020


«Οι επόμενες δέκα ημέρες θα είναι εξαιρετικά κρίσιμες», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στη Βουλή για την πορεία της πανδημίας του κορωνοϊού στη χώρα μας. Ενώ, δραματική είναι η κατάσταση στη Θεσ…


«Οι επόμενες δέκα ημέρες θα είναι εξαιρετικά κρίσιμες», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στη Βουλή για την πορεία της πανδημίας του κορωνοϊού στη χώρα μας. Ενώ, δραματική είναι η κατάσταση στη Θεσσαλονίκη, με τα κρούσματα κορωνοϊού και τις εισαγωγές στα νοσοκομεία και τις ΜΕΘ να αυξάνονται ραγδαία

Ο κ. Μητσοτάκης έκανε μία σύντομη ανασκόπηση στα γεγονότα, που έχουν συμβεί από τον Μάρτιο, και είπε πως «η χώρα πέτυχε ανάσχεση του πρώτου κύματος της πανδημίας. Kαι το έκανε γιατί ειδικοί, πολιτικοί και πρωτίστως πολίτες συστρατευτήκαμε».

«Προειδοποιούσα να μην εφησυχάσουμε. Έχει καταβληθεί κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια ώστε να μπορέσουμε το μεσοδιάστημα από το πρώτο κύμα μέχρι σήμερα να ενισχύσουμε με κρεβάτια και προσωπικό τις ΜΕΘ. Ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατό να γίνει έχει γίνει και εξακολουθεί να γίνεται», είπε ο πρωθυπουργός

«Στόχος όλων ήταν να αποφύγουμε ένα δεύτερο lockdown»

Όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης, στόχος όλων «ήταν η αποφυγή ενός δεύτερου οριζόντιου lockdown».

«Όλοι προσπαθήσαμε να μην παγώσουμε την οικονομική δραστηριότητα. Να πάρουμε τοπικά, προσωρινά στοχευμένα μέτρα. Δεν καταφέραμε να συγκρατήσουμε τις εστίες γρήγορης έξαρσης του ιου. Αναγκαστήκαμε να πάρουμε το δραστικό μέτρο του οριζόντιου lockdown όταν διαπιστώσαμε ότι βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μία εκθετική αύξηση των κρουσμάτων», τόνισε. Συνεχίζοντας, είπε πως «πήραμε και αυτή την απόφαση νωρίτερα από άλλες χώρες».

Όσον αφορά τον τουρισμό και το πόσο συνδέεται με την αύξηση των κρουσμάτων, είπε: «Στην Ελλάδα ο συναγερμός σήμανε από τις αρχές το φθινοπώρου. Για δύο μήνες βλέπαμε αύξηση των κρουσμάτων που ήταν λελογισμένη και ελεγχόμενη. Δεν συνδέεται με το άνοιγμα του τουρισμού. Χώρες οι οποίες έμειναν τελείως κλειστές, όπως το Ισραήλ, είδε δεύτερη έξαρση του κορωνοϊού το Σεπτέμβριο. Η Κύπρος είχε πιο αυστηρές διαδικασίες και χτυπιέται εξίσου σκληρά. Αν η έξαρση του δεύτερου κύματος συνδεόταν με το άνοιγμα του τουρισμού θα έπρεπε να την είχαμε δει τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.