
Η κατάσταση στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης φαίνεται να είναι κρίσιμη διότι στο ΑΧΕΠΑ κόσμος στήθηκε σήμερα στην ουρά για rapid test για τον κορωνοϊό, ενώ μέσα στο νοσοκομείο, οι 258 κλίνες ΜΕΘ είναι …
Η κατάσταση στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης φαίνεται να είναι κρίσιμη διότι στο ΑΧΕΠΑ κόσμος στήθηκε σήμερα στην ουρά για rapid test για τον κορωνοϊό, ενώ μέσα στο νοσοκομείο, οι 258 κλίνες ΜΕΘ είναι ήδη κατειλημμένες, ενώ υπάρχουν ελάχιστες ελεύθερες κλίνες για να εξυπηρετήσουν τους ασθενείς, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Open. Παράλληλα ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας Χαράλαμπος Γώγος τόνισε ότι τον Γενάρη με Φλεβάρη θα υπάρχουν οι πρώτες δόσεις για το εμβόλιο του κορωνοϊού.
Σε δηλώσεις του το πρωί της Τρίτης, ο πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών του ΑΧΕΠΑ και μέλος της διοίκησης της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών Θεσσαλονίκης, Θανάσης Σιούλης τόνισε πως «η εικόνα που επικρατεί στην πόλη μας είναι τραγική. Πλέον το ΕΣΥ δοκιμάζεται.
Είναι μια κρίσιμη μέρα σήμερα με τη γενική εφημερία του νοσοκομείου μας. Ξεκινάμε με 0 κλίνες ΜΕΘ και διαρκώς υπάρχουν συζητήσεις και ανασχεδιασμοί πού θα εξευρεθούν κλίνες για να μπορέσουν να ανταποκριθούμε σε οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη.

Δυστυχώς είναι ανάλογη η εικόνα και στα υπόλοιπα νοσοκομεία. Οι ΜΕΘ έχουν κρασάρει, έχουν γεμίσει, επομένως βρισκόμαστε σε αδιέξοδα. Αυτό το οποίο διαμηνύονταν προ ημερών, ότι τα νοσοκομεία της πόλης θα φτάσουν να αντιμετωπίσουν τραγικές εικόνες που ζήσαμε προ 8μήνου σε άλλες χώρες της Ευρώπης».
«Θα φτάσετε σε σημείο να επιλέγετε ποιους θα διασωληνώσετε και ποιους όχι;» ρωτήθηκε για να απαντήσει: «Είμαστε πραγματικά σε αυτή την κρίσιμη κατάσταση. Δεν υπάρχουν περιθώρια, αναγκαστικά πλέον θα πρέπει να γίνεται με πολύ αυστηρότερα κριτήρια η επιλογή από κάθε άποψη: ηλικιακά, βαρύτητα νοσημάτων κτλ διότι δεν υπάρχει χώρος, υπάρχει κορεσμός».
Δείτε το βίντεο:
Ξερόλας