Δήλωση σοκ: Αρκετοί ασθενείς διασωληνώθηκαν αχρείαστα – Καταστροφικό μέτρο το lockdown

November 9, 2020


Σε συνέντευξη του στο κυπριακό τηλεοπτικό κανάλι Sigma ο καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Stanford, δρ. Γιάννης Ιωαννίδης εξέφρασε την άποψη ότι το νέο lockdown δεν μπορεί να προσφέρει …



Σε συνέντευξη του στο κυπριακό τηλεοπτικό κανάλι Sigma ο καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Stanford, δρ. Γιάννης Ιωαννίδης εξέφρασε την άποψη ότι το νέο lockdown δεν μπορεί να προσφέρει κάτι, παρά μόνο την καταστροφή. Επίσης δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε για τα εμβόλια του κορωνοϊού αλλά και ποιοι πρέπει να το κάνουν.

Αρχικά ανέφερε ότι υπάρχει κάποιος φόβος και σε ορισμένο βαθμό είναι δικαιολογημένος. «Τα επιδημικά κύματα που κάνει ο κορωνοϊός είναι πάρα πολύ οξυκόρυφα και μπορούν να δημιουργήσουν ξαφνική πίεση που δεν υπήρχε πριν».

Πρόσθεσε ότι η μεγάλη πλειονότητα των ασθενών που μολύνεται δεν χρειάζεται νοσηλευτική φροντίδα. «Είναι άσχημο να δημιουργείται πανικός στον πληθυσμό, γιατί αυτό οδηγεί τους ανθρώπους να πάνε στα νοσοκομεία». Συμπλήρωσε ότι αρκετοί ασθενείς διασωληνώθηκαν χωρίς να χρειάζεται, ενώ τόνισε ότι υπάρχουν ελάχιστες θεραπευτικές ιδιότητες που μπορούν να δώσουν στα νοσοκομεία. «Χρειάζεται προσοχή έτσι ώστε να μην αποκλείσουμε από τα νοσοκομεία άτομα που θα χρειάζονται νοσηλεία».

Ο καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Stanford είπε τη γνώμη του για το lockdown.

Παράλληλα είπε ότι δεν πρέπει να υπάρχει ο φόβος για αστρονομικά ποσοστά θνητότητας. «Είναι ένας δύσκολος ιός, που μπορεί να κτυπήσει ευάλωτα άτομα, όπως τρόφιμοι γηροκομείου και νοσοκομεία».

Εξήγησε ότι η θνητότητα εξαρτάται από τον ιό και από αυτά που κάνουμε εμείς. Συμπλήρωσε ότι η παγκόσμια θνητότητα αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο 0,20%. «Η θνητότητα διαμορφώνεται ανάλογα με τον τρόπο που εμείς χειριζόμαστε την πανδημία. Όταν χτυπάει γηροκομεία, η θνητότητα είναι στο 25%, ένας στους τέσσερις πεθαίνει».

Στη συνέχεια τοποθετήθηκε και για το lockdown, τονίζοντας ότι είναι μια τυφλή λύση, η οποία δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. «Όταν απαγορεύεις την κυκλοφορία έπειτα από κάποια ώρα, τότε σημαίνει ότι θα κυκλοφορήσουν περισσότερα άτομα την ίδια ώρα». Πρόσθεσε ότι η διάδοση του ιού σε θέατρα και συναυλιακά κέντρα είναι μηδαμινή, ενώ έχει και καταστροφικές συνέπειες στην ψυχική υγεία.

«Το 25% των νέων είχε τάση αυτοκτονίας, είδαμε αρκετά τέτοια περιστατικά», συμπληρώνοντας ότι περιορίζουν τους νέους μέσα σε κλειστούς χώρους με μεγάλα σε ηλικία άτομα. Τέλος, ανέφερε ότι ο ιός πρέπει να μολύνει ένα ποσοστό του πληθυσμού ανάλογα με την κοινωνία και με τον πληθυσμό. «Οι περισσότερες χώρες δεν άκουσαν τις συμβουλές και έχασαν τη μάχη με τα τεστ και εφαρμόζουν το καταστροφικό μέτρο του lockdown» επισήμανε.


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.