Αρνητές ιού από Θεσσαλονίκη έκαναν ντου στο πλάνο της ΕΡΤ ζωντανά στον αέρα

November 6, 2020


Αρνητές ιού από Θεσσαλονίκη έκαναν ντου στο πλάνο της ΕΡΤ ζωντανά στον αέραΔεν φάνηκε να πτοούνται και πολύ από την απειλή του κορωνοϊού κάποιοι Θεσσαλονικείς. Για την ακρίβεια, η συγκεκριμένη ομάδα μ…



Αρνητές ιού από Θεσσαλονίκη έκαναν ντου στο πλάνο της ΕΡΤ ζωντανά στον αέρα

Δεν φάνηκε να πτοούνται και πολύ από την απειλή του κορωνοϊού κάποιοι Θεσσαλονικείς. Για την ακρίβεια, η συγκεκριμένη ομάδα μάλλον τα πήρε στο κρανίο με αυτούς που κατά τη γνώμη τους προκάλεσαν το δεύτερο κατά σειρά lockdown στην πόλη τους, δηλαδή τους δημοσιογράφους που αναπαράγουν την ψευδή είδηση ότι ο κορωνοϊός υπάρχει.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ήταν ο κάμεραμαν του δελτίου της ΕΡΤ την Δευτέρα 2/11, ο οποίος μάλιστα βρισκόταν ακριβώς δίπλα στον Λευκό Πύργο. Μια ομάδα πολιτών μπήκε στο πλάνο, αφενός για να δηλώσει ότι κορωνοϊός δεν υφίσταται, αφετέρου για να ρωτήσει τους δημοσιογράφους ποιος χρηματοδοτεί τη συγκεκριμένη ενημερωτiκή δραστηριότητα.

Δυστυχώς, το εν λόγω καμεό κράτησε μόλις λίγα δευτερόλεπτα πριν κοπεί η σύνδεση.

Δείτε το βίντεο:

 

Είναι η εβδομάδα που βγαίνουν στη φόρα όλες οι πραγματικά καλές εκτιμήσεις:

 

Πηγή : luben.tv

Πηγή

 

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.