Κoρoνoϊoς:Στέλεχος του ΚΙΝΑΛ στέλνει μήνυμα στους συνομωσιολόγους

November 2, 2020


Νοσεί από κορωνοϊό ο Γιάννης Πιτσιώρας, στέλεχος του ΚΙΝΑΛ από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος στέλνει μήνυμα στους αρνητές της πανδημίας από τη μονάδα θεραπείας Στέλεχος του ΚΙΝΑΛ από τη Θεσσαλονίκη, ο δικη…


Νοσεί από κορωνοϊό ο Γιάννης Πιτσιώρας, στέλεχος του ΚΙΝΑΛ από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος στέλνει μήνυμα στους αρνητές της πανδημίας από τη μονάδα θεραπείας Στέλεχος του ΚΙΝΑΛ από τη Θεσσαλονίκη, ο δικηγόρος Γιάννης Πιτσιώρας, νοσεί από κορωνοϊό και βρίσκεται στο νοσοκομείο Παπανικολάου.

Με ανάρτησή του στο Facebook, ο Γιάννης Πιτσιώρας περιγράφει την πολυήμερη νοσηλεία του και στέλνει ηχηρό μήνυμα εναντίον όσων αμφισβητούν την επιδημία και περιφρονούν τα περιοριστικά μέτρα.

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτησή του Γιάννη Πιτσιώρα:

«Δώδεκα μέρες στο Παπανικολάου και ακόμη δεν ξέρω πώς κόλλησα. Ήμουν τόσο τυπικός νόμιζα σε όλα, μάσκα, γάντια, αντισηπτικά, αποστάσεις. Και ξαφνικά πυρετός 40, το οξυγόνο να μειώνεται. Και φόβος. Φόβος απροσδιόριστος. Όποιος ασκεί κακή κριτική σήμερα στο ΕΣΥ δεν ξέρει τι του γίνεται. Σε χρόνο ρεκόρ μίλησα με τον ΕΟΔΥ, βρέθηκα στο ΕΚΑΒ, στο Παπανικολάου γιατροί και νοσηλευτές είναι συνέχεια από πάνω μας, οι συνθήκες είναι εξαιρετικές, φροντίδα, καθαριότητα, φάρμακα, δεν έχω λόγια. Το σύστημα λειτουργεί εντυπωσιακά. Αισθάνεσαι ασφάλεια και προστασία αλλά και περηφάνια για το κράτος μας. Αλλά μην ακούτε εμένα, τι ξέρω εγώ, να δεις βαλτός θα είμαι, πανδημία δεν υπάρχει, όλα είναι συνομωσίες και 5G και καταπατώνται τα δικαιώματά μας και οι ελευθερίες μας (που τις έχουμε και όλοι πρόχειρες). Α και είναι και ώρα να αθροίσουμε ψηφαλάκια και να ζήσουνε διάφοροι ωραίοι τύποι το πεντάλεπτο της δημοσιότητάς τους. Λυπάμαι για όλους εσάς που η ανεγκεφαλίτιδα ζώνη σας οδηγεί σε τέτοιες συμπεριφορές, συνεχίστε έτσι και στείλτε κι άλλους εδώ που είμαστε εμείς, τα πάτε περίφημα. Ενημερωτiκά μόνο και πριν αρχίσετε την επανάσταση κατά του συστήματος ή μας αναπτύξετε την σωτήρια λύση που έχετε αλλά για κάποιο λόγο το ελληνικό κράτος δεν εφάρμοσε (μάλλον γιατί έχει μαζί σας προσωπικά από παλιά) έχω να σας πω έτσι για να γίνεται κουβέντα, ότι δεν υπάρχει πιο αδυσώπητη, πιο απόλυτη ισότητα από τον μακρύ,βραδινό ήχο των αναπνευστήρων στις κλινικές. Αλλά πάλι εγώ τι ξέρω, όλοι μας δεν γεννηθήκαμε σοφοί και μάγκες».

 

Πηγή : athensvoice.gr

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.