Σεισμός στη Σάμο: Το “ευχαριστώ” του Ερρίκου μέσα από το δωμάτιο του νοσοκομείου (video)

November 1, 2020


Ένας γείτονας που είδε το παιδί να καταπλακώνεται από πέτρες, έσπευσε και έσωσε τη ζωή του Ερρίκου μετά τον σεισμό στη Σάμο. Ο τραυματίας μαθητής, ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο “Παίδων” περιγράφ…



Ένας γείτονας που είδε το παιδί να καταπλακώνεται από πέτρες, έσπευσε και έσωσε τη ζωή του Ερρίκου μετά τον σεισμό στη Σάμο. Ο τραυματίας μαθητής, ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο “Παίδων” περιγράφει τις εφιαλτικές στιγμές στην κάμερα του Star.

“Ευχαριστώ όσους μου στέλνουν μηνύματα και με σκέφτονται” δήλωσε αρχικά και συνέχισε: “Είμαι μια χαρά, όλα πάνε υπέροχα. Θα περάσει με λίγη υπομονή” πρόσθεσε.

Το παιδί έχει κατάγματα στα άκρα. Ο γείτονας δήλωσε ότι “είδα το παιδί, είχε πέσει το σπίτι, είχε σπάσει τα πόδια” λέει συγκινημένος ο κ. Ανδρέας.

Παράλληλα διαβάστε για την ανατριχιαστική περιγραφή που τα δύο άτυχα παιδιά βρέθηκαν αγκαλιασμένα κάτω από τις πέτρες.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.