Δίχασε η Ελένη Ράντου. Το σχόλιο για τους τουρίστες και το κράξιμο

July 19, 2020


Αφορμή αυτή τη φορά στάθηκε μια φωτογραφία που ανέβασε η ηθοποιός από την παραλία που έκανε τις βουτιές της κάτω από την οποία σχολίασε: «Απόλαυση για πάρτη μας φέτος χωρίς τουρίστες».  Δεν …


Αφορμή αυτή τη φορά στάθηκε μια φωτογραφία που ανέβασε η ηθοποιός από την παραλία που έκανε τις βουτιές της κάτω από την οποία σχολίασε: «Απόλαυση για πάρτη μας φέτος χωρίς τουρίστες».

 

 

Δεν ήταν λίγοι αυτοί που έσπευσαν να την κράξουν ότι δείχνει μια χαρά που δεν αρμόζει σε αυτή την κρίσιμη εποχή για τον τουρισμό. «Φαντάσου να έχεις παράσταση και να εύχομαι να τη δω μόνος για να την απολαύσω……αυτό είπες αν δεν το κατάλαβες…..», αναφέρει ένα από τα σχόλια που δέχτηκε.

 

 

 

Άλλο σχόλιο αναφέρει: «Προφανώς εσείς έχετε λύσει το οικονομικό πρόβλημα της ζωής σας… Σκεφτείτε ότι υπάρχουν άνθρωποι που ζουν απ τον τουρισμό και φέτος έμειναν χωρίς δουλειά κ έχουν παιδιά να μεγαλώσουν. Σήμερα για μένα είστε λάθος!».

 

Βέβαια, υπήρχαν και οι ψύχραιμες φωνές που την υπερασπίστηκαν. «Όλοι εσείς που πέσατε να τη φάτε, χαλαρώστε λίγο! Είπε σαν άνθρωπος η γυναίκα ότι καταευχαριστήθηκε τη θάλασσα χωρίς βαβούρα! Ήμαρτον πια- ψάχνετε αφορμές για να δημιουργήσετε εντυπώσεις. Ελευθερία λόγου κι αν σας αρέσει!!! Ρώτησε κανένας πόσοι έμειναν άνεργοι όταν έκλεισαν τα θέατρα και οι χώροι ψυχαγωγίας; Εκεί δεν υπάρχουν άνθρωποι που έχουν οικογένειες;», αναφέρει μια από τις διαδικτυακές της φίλες.

 

 

 


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.