Μάγδα Τσαγγάνη: «Έπασχα από καρκίνο αλλά φέτος γιορτάζω 11 χρόνια υγιής»

July 18, 2020


Μάγδα Τσαγγάνη: Η Ελληνίδα ηθοποιός παραχώρησε συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό της Ελλάδας. Μεταξύ άλλων, η διάσημη ηθοποιός αναφέρθηκε και στο πρόβλημα της υγείας της. Αναλυτικότερα τα όσα είπε στη συ…



Μάγδα Τσαγγάνη: Η Ελληνίδα ηθοποιός παραχώρησε συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό της Ελλάδας. Μεταξύ άλλων, η διάσημη ηθοποιός αναφέρθηκε και στο πρόβλημα της υγείας της. Αναλυτικότερα τα όσα είπε στη συνέντευξή της:

Ερώτηση δημοσιογράφου: Αν είχατε την ευκαιρία να ξαναγεννηθείτε, θα ακολουθούσατε το επάγγελμα του ηθοποιού;

Μάγδα Τσαγγάνη: Σας ορκίζομαι, ενώ το λατρεύω το επάγγελμά μου, θα γινόμουν οτιδήποτε άλλο εκτός από ηθοποιός, με τις στενοχώριες που έχω πάρει. Βέβαια, μετά το 2003, που έγιναν οι «Σαββατογεννημένες», πήρα την εκδίκηση μου. Με έπαιρναν οι επιχειρηματίες, τους οποίους κάποτε τους έπαιρνα εγώ, και μου έλεγαν, «έχουμε κλείσει, αν θες τουρνέ». Μετά το σίριαλ, με έπαιρναν και τους έλεγα, «έχω γύρισμα». Έλεγα μέσα μου, «τώρα που με θέλετε εσείς, δεν σας θέλω εγώ»!

Ερώτηση δημοσιογράφου: Περάσατε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Μάγδα Τσαγγάνη: Ναι, είχα καρκίνο. Τον ανακάλυψα 9 Ιουνίου του 2009 και φέτος γιορτάζω έντεκα χρόνια υγιής.

Ερώτηση δημοσιογράφου: Πώς το ανακαλύψατε;

Μάγδα Τσαγγάνη: Είχα ένα μικρό εξόγκωμα στο στήθος και αμέσως πήγα στο γιατρό. Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα υγείας και ευτυχώς, όταν παρουσιάστηκε, το βρήκα εγκαίρως και πλέον είμαι καλά. Πιστεύω πως το έπαθα από το άγχος.

Ερώτηση δημοσιογράφου: Είχατε αγχωθεί πολύ εκείνη την εποχή;

Μάγδα Τσαγγάνη: Ναι, έπαιζα στη «Μαρία την Άσχημη» και εκείνη την εποχή είχαμε διάφορα προβλήματα, ας πούμε αρρώσταινε κάποιος συγγενής ηθοποιού και αναγκαζόμασταν να παίζουμε άλλες για άλλες σκηνές. Εγώ, επειδή είμαι του διαβάσματος, πελάγωνα, διότι ήταν σκηνές που δεν τις είχα διαβάσει. Εκεί αγχώθηκα πάρα πολύ. Δόξα τω Θεώ, πέρασαν έντεκα χρόνια και είμαι εντελώς καλά.

Ερώτηση δημοσιογράφου: Έχουμε «χάσει» πολλούς σημαντικούς καλλιτέχνες από αυτήν την ασθένεια, όπως τον Στάθη Ψάλτη.

Μάγδα Τσαγγάνη: Δεν μπορώ ακόμη να πιστέψω πως πέθαναν ο Στάθης, η Τζέσυ Παπουτσή και ο Γιώργος Βασιλείου. Έχω πληγωθεί πολύ που πέθαναν αυτοί οι τρεις φίλοι μου.

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.