
Αναρωτιέστε τι κάνει το Χρυσάνθεμο μετά την επιτυχία του στην σειρά Κωνσταντίνου και Ελένης; Σήμερα εμφανίστηκε στην εκπομπή Καλοκαίρι #ΝΟΤ κι έκανε αποκαλύψεις όσον αφορά τα λεφτά που πήρε από την σε…
Αναρωτιέστε τι κάνει το Χρυσάνθεμο μετά την επιτυχία του στην σειρά Κωνσταντίνου και Ελένης; Σήμερα εμφανίστηκε στην εκπομπή Καλοκαίρι #ΝΟΤ κι έκανε αποκαλύψεις όσον αφορά τα λεφτά που πήρε από την σειρά!
Εκτός αυτού, έστειλε ένα μήνυμα στον Χάρη Ρώμα.
«Ναι, εγώ είμαι το Χρυσάνθεμο από τη σειρά “Κωνσταντίνου και Ελένης”. Ο λόγος που έκλαιγα ήταν επειδή ήμουν άρρωστη. Πριν από το “Κωνσταντίνου και Ελένης” ήμουν και σε μια άλλη σειρά που λεγόταν “Με δυο μαμάδες” στο Mega. Από εκεί μας είχαν δει και με πήραν και στο “Κωνσταντίνου και Ελένης”.
Η μαμά μου μου το είπε πρώτη φορά όταν ήμουν στο δημοτικό και από τότε το λέω… παντού. Το μοναδικό πράγμα που μου είχε πει ήταν ότι ήταν έτσι ένα ευχάριστο κλίμα, ότι όλοι ήταν πολύ συνεργάσιμοι, πολύ ευχάριστοι άνθρωποι. Φαντάζομαι ότι σε σημερινά λεφτά θα πήρα τότε 20-30 ευρώ. Αν με ακούει τώρα ο Χάρης Ρώμας θα ήθελα να του πω ότι είμαι το Χρυσάνθεμο και ότι θα ήθελα πολύ να τον γνωρίσω γιατί τον εκτιμώ πολύ σαν άνθρωπο, σαν ηθοποιό και σαν προσωπικότητα»
Να υπενθυμίσουμε πως προσφάτως ηθοποιός της σειράς μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο.
Ξερόλας
