Κάποτε αυτός ο διαγωνισμός είχε αίγλη, είχε πρόσωπα λαμπερά είχε κορίτσια με προοπτικές ανέλιξης, είχε σωστή οργάνωση, σωστό πρόμο, σωστό μάρκετινγκ και τα νούμερα τηλεθέασης ξεπερνούσαν το 30%. Στο σ…
Διαβάστε περισσότερα...
Κάποτε αυτός ο διαγωνισμός είχε αίγλη, είχε πρόσωπα λαμπερά είχε κορίτσια με προοπτικές ανέλιξης, είχε σωστή οργάνωση, σωστό πρόμο, σωστό μάρκετινγκ και τα νούμερα τηλεθέασης ξεπερνούσαν το 30%. Στο σ...
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ...
Κάποτε αυτός ο διαγωνισμός είχε αίγλη, είχε πρόσωπα λαμπερά είχε κορίτσια με προοπτικές ανέλιξης, είχε σωστή οργάνωση, σωστό πρόμο, σωστό μάρκετινγκ και τα νούμερα τηλεθέασης ξεπερνούσαν το 30%. Στο σύνολο ε; Γιατί τότε δεν μετρούσαν τα νεανικά κοινά.
Πλεόν στην Ελλάδα της κρίσης με έναν Άραβα αγνώστων λοιπών στοιχείων να έχει τα δικαιώματα και μια παραγωγή για γέλια… είναι λογικό να μην τα βλέπει κανείς.
Και δεν το γράφω απο το κεφάλι μου. Το είδα σήμερα στα νούμερα τηλεθέασης. Για να καταλάβετε κάποια στιγμή στο νεανικό κοινό ο διαγωνισμός έφτασε μέχρι και 1,5%.
Όσο δηλαδή κάνει ένα κανάλι με τηλεπωλήσεις. Κανένα ενδιαφέρον λέμε.
Λογικό. Όταν τα δικαιώματα τα έχει ένας Άραβας που δεν ξέρει καθόλου την Ελληνική αγορά-γιατί άραγε Άραβας;- όταν στην παραγωγή είναι άνθρωποι που έχουν νοοτροπία και φιλοσοφία του 90, όταν μπαίνεις στον χώρο και συναντάς τα γνωστά υπερήλικα λαμόγια που το παίζουν παράγοντες παραμυθιάζοντας τα κοριτσάκια που είναι έτοιμα να κάνουν τα πάντα για να γίνουν γνωστά… ποιός θα σε πάρει στα σοβαρά;
Δείτε τα νούμερα τηλεθέασης… στον πίνακα και ειδικά στο σημείο που έχω μαρκάρει με παύλες…
Εντάξει. Κλάμα…
Το διαβάσαμε εδώ