
Μετά το Survivor ώρα για χαλάρωση!Αυτό σκέφτηκε σίγουρα και η Κατερίνα Δαλάκα και πήγε στο νησί των Ανέμων, τη Μύκονο δηλαδή με τις κολλητές της! Διαβάστε παρακάτω….Ο φωτογραφικός φακός του Youweekl…
Μετά το Survivor ώρα για χαλάρωση!
Αυτό σκέφτηκε σίγουρα και η Κατερίνα Δαλάκα και πήγε στο νησί των Ανέμων, τη Μύκονο δηλαδή με τις κολλητές της! Διαβάστε παρακάτω….
Ο φωτογραφικός φακός του Youweekly.gr ήταν εκεί και τις τσάκωσε να σουλατσάρουν στα σοκάκια του νησιού χαλαρές και ευδιάθετες!
Όπως θα δείτε και στις αποκλειστικές μας φωτογραφίες μάλιστα τα κορίτσια ήταν με άψογο στιλ και χαλαρό mood, όπως επιτάσσει το καλοκαίρι άλλωστε! Κατερινάκι, σου πάει πολύ το χαμόγελο! Δείτε τα… ντοκουμέντα και πείτε μας, δεν συμφωνείτε;



Ξερόλας