
Παρακολουθώ μέσα από την εθνική τραγωδία που ζούμε την στάση των ανθρώπων που θεωρούνται star.Την στάση των ανθρώπων που θεωρούνται celebrity και αποτελούν την ραχοκοκαλιά, αν θέλετε, της δικής μας δο…
Παρακολουθώ μέσα από την εθνική τραγωδία που ζούμε την στάση των ανθρώπων που θεωρούνται star.
Την στάση των ανθρώπων που θεωρούνται celebrity και αποτελούν την ραχοκοκαλιά, αν θέλετε, της δικής μας δουλειάς και μακρύτερα της ελληνικής σόουμπιζ. Διαβάστε παρακάτω…
Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΡ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗ
Θέλω δεν θέλω, είμαι υποχρεωμένη όμως στο Vanda’s blog στο Youweekly,gr να τους συγκρίνω με την στάση των celebrity στην Αμερική ή αν θέλετε στην Ευρώπη.
Τι εννοώ; Εννοώ ότι στην Ελλάδα οι χρυσοπληρωμένοι celebrity μας, στην μεγάλη τους πλειοψηφία είναι άνθρωποι, χωρίς ευαισθησίες, χωρίς ψυχή, για τον συνάνθρωπό τους χωρίς κοινωνική προσφορά, χωρίς φιλοσοφία μοιράσματος του πλούτου.
Αν κάτι τέτοιο που έχει συμβεί τώρα στην Ελλάδα, αναλογικά είχε συμβεί στην Αμερική θα γινόντουσαν από τους star της χώρας συγκεκριμένες κινήσεις.
Θα πήγαιναν στον τόπο της τραγωδίας ως εθελοντές, θα δημιουργούσαν ένα ταμείο κοινωνικής αρωγής, όπου θα προσφέρανε χρήματα, θα βγαίνανε με δημόσιες δηλώσεις τους και θα ξεφτιλίζανε τις αρχές για την ολιγωρία και τον ωχαδελφισμό τους.
Αυτά που αναφέρω ,δεν τα βγάζω απ’ το μυαλό μου, φυσικά έγιναν όλα και πολλά παραπάνω όταν ας πούμε πχ ο τυφώνας Κατρίνα χτύπησε τη Νέα Ορλεάνη.
ΕΛΑΜΨΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΤΑΡ
Εδώ για πέστε μου στην Ελλάδα οι μεγάλοι μας σταρ που είναι; Που ακριβώς βρίσκεται η κοινωνική τους ευαισθησία.
Η κοινωνική τους ευαισθησία βρίσκεται στο να βάζουνε αναδημοσιεύσεις από το ίντερνετ στα insta story τους, δήθεν ότι προσφέρουν υπηρεσίες.
Δηλαδή τι κάνουν, το πιο φθηνό το πιο εύκολο, το πιο ανώδυνο ,αυτό κάνουν γιατί είναι όλα ,όσα φάμε και οσα πιούμε.
Και να πουλήσουμε και τρελά ότι είμαστε δήθεν κοινωνικά ευαίσθητοι. Το φοβερό είναι ότι πολλοί από αυτούς δε βάζουν ούτε καν τις ενημέρωσεις στα προφίλ τους στο ίνσταγκραμ και το facebook.
Γιατί; Για να μην αλλοιωθεί το γκλάμουρ που έχουνε δημιουργήσει…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ
Χωρίς καμία ντροπή κάθονται στις βίλες τους στα ξενοδοχεία του στη Μύκονο στην Πάρο χαριεντίζονται με τους κολλητούς τους και κάνουνε και αναρτήσεις δήθεν βοήθειας στους πληγέντες. Πόσοι από αυτούς τους ανθρώπους τους δήθεν star τους δήθεν κοινωνικά ευαίσθητος πήγαν να προσφέρουν έστω και με την παρουσία του στις πληγείσες περιοχές.
Να σας πω μερικά ονόματα που εγώ τα είδα ότι ήταν εκεί μέσα στην καταστροφή και ήταν φωτεινά παραδείγματα.; Ο Τανιμανίδης με την Μπόμπα. Ναι… που εδώ από τον Youweekly.gr δεν τους έχουμε χαριστεί ΠΟΤΕ τώρα respect! Γιατί;
Διότι χωρίς κάμερες χωρίς να ενημερώσουν κανέναν πήγαν εκεί στο Μάτι σταμάτησαν τις προετοιμασίες γάμου και έφτασαν στο Μάτι

Τανιμανιδης και Μπόμπα λοιπόν από τους ελάχιστους που βρέθηκαν εκεί….
Επίσης Κορινθίου – Αϊβάζης πρόσφεραν το σπίτι τους για φιλοξενία.
Ο Μπούμπουρας βοηθάει ως εθελοντής…
Ο Ρέμος πρόσφερε την αμοιβή του από την συναυλία στο NAMMOS και είναι και άλλοι 5 με 10 καλλιτέχνες ηθοποιοί celebrity που κάτι έχουν προσφέρει.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ
Ρωτάω εσείς οι άλλοι τι κάνετε; Που είσαστε μωρέ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
Τον κόσμο τον θέλετε μόνο για να σας κάνει like στους διαγωνισμούς σας για να κονομάτε στο instagram η για να σας ανεβάζει τα νούμερα της AGB.
Δεν έχετε την στοιχειώδη λογική να καταλάβετε ότι είσαστε star εξαιτίας του κόσμου. Εξαιτίας της αγάπης που σας δείχνει ο κόσμος. Δεν καταλαβαίνετε ότι όταν έρχεται η ώρα,αυτή την αγάπη που σας δείχνει ο κόσμος θα πρέπει κάπως να την επιστρέψετε.
Δεν καταλαβαίνετε ότι ένα κομμάτι, μικρό, του πλούτου που σας δίνει ο κόσμος θα πρέπει να το επιστρέψετε ως κοινωνική προσφορά. Δεν καταλαβαίνετε τελικά οτι όταν είσαστε πρότυπα για τη νεολαία θα πρέπει να δίνεται και το παράδειγμα, πρώτοι στον εθελοντισμό, στην αξία του δίνω στο συνάνθρωπο μου, στην αξία της προσφοράς. Αν αυτά δεν τα καταλαβαίνετε, της πλάκας σταρ είσαστε…
Ξερόλας