Γιατί η Ελένη Μενεγάκη έχασε το τρένο της Ανθρωπιάς;

July 27, 2018



Συγνώμη Ελένη μου αλλά θα στο γράψω. Αυτές τις μέρες του μεγάλου εθνικού πένθους της πατρίδας, της μεγάλης μας στεναχώριας εσύ και κάποιοι άλλοι,όμοιοι σου χάσατε το τρένο της ανθρωπιάς.Ναι Ελένη Μενε…


Συγνώμη Ελένη μου αλλά θα στο γράψω. Αυτές τις μέρες του μεγάλου εθνικού πένθους της πατρίδας, της μεγάλης μας στεναχώριας εσύ και κάποιοι άλλοι,όμοιοι σου χάσατε το τρένο της ανθρωπιάς.

Ναι Ελένη Μενεγάκη. Και η αλήθεια είναι κρίμα, γιατί εσύ σαν άνθρωπος δεν είσαι τέτοιος! Διαβάστε παρακάτω…

Σας το λέω διότι το γνωρίζω. Η συγκεκριμένη παρουσιάστρια η Ελένη Μενεγάκη είναι από τους λίγους ανθρώπους που βοηθάει συνανθρώπους μας ανιδιοτελώς χωρίς να το γνωρίζει κανείς. Η Ελένη έχει και ψυχή και καρδιά. Είναι από τις γυναίκες εκείνες που δε γυρνάει το πρόσωπο της στον ανθρώπινο πόνο την οδύνη την λύπη.

Ειλικρινά δεν ξέρω τι έχει πάθει. Κάποιοι την συμβουλεύουν; Είναι δική της γνώμη και άποψη; Κρατάει μία στάση ουδέτερη σε ένα θέμα που θα έπρεπε να είναι πρωταγωνίστρια. Έπρεπε να γυρίσει στο κανάλι και να πει στον Κοντομηνά “Έλα τώρα να οργανώσουμε ένα τηλεμαραθώνιο για όλους τους πυρόπληκτους που έχασαν τα σπίτια τις περιουσίες τους τους δικούς τους ανθρώπους!”

Ελένη έπρεπε να έχεις βγει μπροστά είσαι η αγαπημένη παρουσιάστρια όλων αυτών των ανθρώπων. Είσαι η γυναίκα που όλοι λατρεύουν και αγαπούν. Είσαι μία εθνική star που έπρεπε πρώτη να δώσεις το παράδειγμα της αλληλεγγύης και της προσφοράς.

Αντίθετα. Σε παρακολουθώ να μην κουνάς το δαχτυλάκι σου. Σε βλέπω στα τεράστια social media που έχεις να μην κάνεις μία ανάρτηση. Αναλώνεσαι στο να σβήνεις τα σχόλια που σου γράφουν οι φόλοουερς σου.

Καταλαβαίνω ότι έχεις κάποιες συγκεκριμένες απόψεις για τη ζωή σου και την επαγγελματική σου σταδιοδρομία.
Καταλαβαίνω επίσης ότι σου έχουν βγει όλα όσα σκέφτεσαι και πράττεις για την καριέρα σου. Όμως Ελένη τώρα είναι μία διαφορετική ιστορία. Είναι η μεγαλύτερη καταστροφή της πατρίδας μετά την μεταπολίτευση. Έχουν χαθεί δεκάδες άνθρωποι γυναίκες και παιδιά και όλος ο ελληνικός λαός είναι σε κατάσταση κατάθλιψης.

Ελένη μου δεν μπορείς να αδιαφορείς. Το ξέρω ότι σε προσωπικό επίπεδο μέχρι και χρήματα μπορεί να προσφέρεις. Δεν φτάνει ένας άνθρωπος με το εκτόπισμα το δικό σου πρέπει να βγει μπροστά. Είναι η ώρα σου για να αποδείξεις ότι εκτός από μεγάλη παρουσιάστρια είσαι και μεγάλος άνθρωπος. Αλλιώς όλοι θα λένε ότι έχασες το τρένο της ανθρωπιάς. Με όλο τον σεβασμό από το vanda’s blog στο Youweekly.gr

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.