
Μετά το κράξιμο και τον πόλεμο που δέχτηκε στα social media για τη συναυλία στην Αλβανία, την ώρα που η χώρα είναι σε τριήμερο Εθνικό πένθος η Ελένη Φουρέιρα αποφάσισε να τα γυρίσει!Συγκεκριμένα χτες …
Μετά το κράξιμο και τον πόλεμο που δέχτηκε στα social media για τη συναυλία στην Αλβανία, την ώρα που η χώρα είναι σε τριήμερο Εθνικό πένθος η Ελένη Φουρέιρα αποφάσισε να τα γυρίσει!
Συγκεκριμένα χτες η τραγουδίστρια, που αυτή την περίοδο βρίσκεται εν μέσω της ευρωπαϊκής της περιοδείας, εξέφρασε με story της στο Instagram τη συμπαράστασή της στους συνανθρώπους μας και ανακοίνωσε πως τα έσοδα από τις τρεις τελευταίες συναυλίες της θα διατεθούν σε εκείνους. Διαβάστε παρακάτω…
Η Ελένη όπως σας έχουμε γράψει βρέθηκε την Τετάρτη στα Τίρανα (Δείτε εδώ) , όπου τραγούδησε και κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε με το δήμαρχο, Erion Veliaj, αισθάνθηκε την ανάγκη να τον ευχαριστήσει καθώς η πόλη του θα διαθέσει προς τους πυρόπληκτους το ποσό των 50.000 ευρώ.
«Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές όλοι γινόμαστε ένα και βοηθάμε αυτούς που το έχουν ανάγκη», ανέφερε και έκανε ασταμάτητες αναρτήσεις στο Instagram!



Ξερόλας