Μιχαλης Κάββαλος: “Χωρίσαμε με την Τζούλια γιατί…”

July 13, 2018



Πικραμένος από την συμπεριφορά της Τζούλιας Καραγιάννη ο Μιχάλης Κάββαλος. Μπορεί κατά τη διάρκεια του Power of love να βλέπαμε την Τζούλια και τον Μιχάλη αγκαλιές και φιλιά και να δηλώνουν ερωτευμένο…


Διαβάστε περισσότερα...

Πικραμένος από την συμπεριφορά της Τζούλιας Καραγιάννη ο Μιχάλης Κάββαλος.
 
Μπορεί κατά τη διάρκεια του Power of love να βλέπαμε την Τζούλια και τον Μιχάλη αγκαλιές και φιλιά και να δηλώνουν ερωτευμένοι όμως τα πράγματα, αμέσως μετά το τέλος του παιχνιδιού, δεν ήρθαν έτσι όπως τα περίμεναν…όσον αφορά τουλάχιστον τον Μιχάλη!
Με το που βγήκαν από το σπίτι της αγάπης όλα τα ερωτευμένα ζευγάρια ήταν συνέχεια μαζί απολαμβάνοντας τον έρωτά τους μακριά από κάμερες και φώτα. Όλα εκτός από ένα. Την Τζούλια και τον Μιχάλη. Εκείνη έφυγε αμέσως για Μύκονο και εκείνος παρέμεινε στην Αθήνα. Οι φήμες για χωρισμό του ζευγαριού όσο πέρναγαν οι μέρες φούντωναν όλο και περισσότερο.

Το gossip-tv.gr επικοινώνησε με τον Μιχάλη Κάββαλο και τον ρώτησε τι ακριβώς συμβαίνει με την Τζούλια και ποια είναι η σχέση τους. Ο πρώην παίκτης του Power of love μας είπε:
«Θα ήθελα πρώτα απ’ όλα να ευχαριστήσω όλη την παραγωγή που μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω μια τέτοια απίστευτη εμπειρία. Ήταν όλοι άψογοι συνεργάτες και κυρίως επαγγελματίες. Έζησα πρωτόγνωρες καταστάσεις μέσα στο παιχνίδι όπως αληθινές φιλίες , αλλά και μια αληθινή σχέση, κάτι το οποίο μπαίνοντας στο παιχνίδι δεν μπορούσα να το πιστέψω ούτε εγώ ο ίδιος. Μέρα με την μέρα ξυπνούσαν μέσα μου συναισθήματα που ούτε εγώ ο ίδιος δεν μπορούσα να το συνειδητοποιήσω. Με τη Τζούλια μέσα στο παιχνίδι τουλάχιστον από την πλευρά μου -και λέω από την πλευρά μου- γιατί μπορώ να μιλήσω με απόλυτη σιγουριά για τον εαυτό μου, ήταν κάτι πολύ όμορφο, πολύ δυνατό, γεμάτο συναισθήματα. Θα ήθελα να το ζήσω όλο αυτό και έξω από το παιχνίδι γι’ αυτό και επέλεξα να παραμείνω στην Αθήνα για 2 εβδομάδες και να μην πάω να δω τους γονείς μου. Τελειώνοντας όμως το παιχνίδι αντίκρυσα μια τελείως διαφορετική συμπεριφορά που δεν νομίζω να μου άξιζε όλο αυτό. Έχω μάθει να σέβομαι τους ανθρώπους αλλά και καταστάσεις , γι’ αυτό και έδωσα όσο χρόνο μου ζητήθηκε να δώσω για να νιώσει καλύτερα η σύντροφος μου. Είδα όμως αδιαφορία κάτι που με ενόχλησε παρά πολύ και με έβαλε σε σκέψεις. Νομίζω ότι αυτό το όμορφο ταξίδι έφτασε στο τέλος με πολλά αναπάντητα ερωτήματα που δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να τα συζητήσω με τον άνθρωπο που ήμουν 4 μήνες στο παιχνίδι. Αν και θα περίμενα μια πιο ξεκάθαρη στάση γιατί έτσι είμαι και εγώ σαν άνθρωπος. Μου αρέσουν τα ξεκάθαρα πράγματα. Δεν την βρήκα ποτέ. Εύχομαι να βρει τον δρόμο της και όλα όσα έχει ονειρευτεί» .

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.