
Ναι όπως το γράφω. Και δε με ενδιαφέρει ούτε η σκέψη σας ούτε γνώμη σας. Να καλέσουν τα σκουλήκια, τους νταήδες που έκαναν bullying στο άτυχο παιδί και τον οδήγησαν να κρεμαστεί στο μπαλκόνι του σπιτι…
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ...
Ναι όπως το γράφω. Και δε με ενδιαφέρει ούτε η σκέψη σας ούτε γνώμη σας. Να καλέσουν τα σκουλήκια, τους νταήδες που έκαναν bullying στο άτυχο παιδί και τον οδήγησαν να κρεμαστεί στο μπαλκόνι του σπιτιού του.
Να καλέσουν στην κηδεία τα έξι καθίκια μαζί με τους γονείς τους για να δούνε στα μάτια την ατυχή μάνα που έχασε το μονάκριβο παιδί της. Διαβάστε παρακάτω…
Να αντικρίσουν τα πρόσωπα τα δακρυσμένα των συμμαθητών του δεκατετράχρονου . Να πιούνε όλο το πικρό ποτήρι της κηδείας ενός παιδιού που οδήγησαν στο θάνατο έτσι ώστε να μην το ξεχάσουν ποτέ.

Αυτοί οι έξι τύποι που έδρασαν σαν συμμορία πρέπει όχι απλά να λογοδοτήσουν στην ελληνική δικαιοσύνη πρώτα απ’ όλα πρέπει να λογοδοτήσουν στην τοπική κοινωνία. Πρέπει να λογοδοτήσουν στους συμμαθητές τους,στο σχολείο, στη γειτονιά. Πρέπει να απαντήσουν για την μαύρη ψυχή τους!

Πρέπει να απαντήσουν για το βρωμόστομά τους. Πρέπει να απαντήσουν τι τους οδήγησε να φερθούν τόσο άψυχα και ανέντιμα σε ένα αγοράκι που δεν τους έφταιγε σε τίποτα. Η Ιστορία του δεκατετράχρονου μου θύμισε εδώ στο Vanda’s blog στο Youweekly.gr μία άλλη ιστορία ενός κοριτσιού, της Amy Dolly που επίσης, Συνομήλικοι της μέσω του Bullying την οδήγησαν στην αυτοκτονία.
Διαβαστε παρακάτω το ιστορικό για το πως αντέδρασαν οι γονείς της και πίστεψε με θα καταλάβετε πολλά….
Τα παιδιά μπορούν να γίνουν πάρα πολύ σκληρά με τους συμμαθητές τους και να τους ασκούν καθημερινά bullying. Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να προκαλέσει ακόμη κι ανείπωτες τραγωδίες, όπως στην περίπτωση της 14χρονης Amy Dolly Everett.
Η Amy έπεσε θύμα διαδικτυακού bullying το οποίο της στοίχισε τη ζωή. Το κορίτσι τρομοκρατήθηκε βάναυσα από κάποιους συνομηλίκους της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στην αυτοκτονία.

Η 14χρονη Amy κάποτε έσφυζε από ζωή. Όταν ήταν πιο μικρή, ήταν το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας του αυστραλιανού κατασκευαστή καπέλων Akubra. Τη βλέπουμε να χαμογελάει ανέμελα κι ευτυχισμένα στις φωτογραφίες και τίποτα δεν προμηνύει τον άδικο χαμό της.
Οι τραγικοί γονείς της, συντετριμμένοι καθώς ήταν αποφάσισαν να προσκαλέσουν στην κηδεία της κόρης τους εκφοβιστές της για να δουν την καταστροφή που προκάλεσαν. Ορκίστηκαν ότι ο θάνατος της κόρης τους δε θα περάσει έτσι κι ότι θα παλέψουν να σώσουν κάθε παιδί που υφίσταται εκφοβισμό και τρομοκρατία είτε στο σχολείο του είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η οικογένεια Everett σε ευτυχισμένες στιγμές- η Dolly είναι τέρμα δεξιά, απεικονίζεται με την αδερφή της Meg, μητέρα τους Kate και ο πατέρας τους Tick
Όπως δήλωσε ο πατέρας της Amy τέσσερις ημέρες μετά από την κηδεία της κόρης του, αυτό που συνέβη ήταν ένα μάθημα για το πώς πρέπει και για το πώς δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στη δήλωσή του, αναφέρθηκε με τα χειρότερα λόγια στους ανθρώπους αυτούς που οδήγησαν το παιδί του στην αυτοκτονία. Μίλησε όμως με τα καλύτερα για όλους εκείνους που στήριξαν την οικογένειά του μετά το άδικο τέλος της κορούλας του.
Συγκεκριμένα είπε…
«Ξέρω ότι η αυτοκτονία θεωρείται δειλή πράξη αλλά εγγυώμαι ότι οι άνθρωποι που εκφόβιζαν την κόρη μου, δε θα είχαν ούτε τη μισή δύναμη που είχε ο πολύτιμος μικρός μου άγγελος. Η κούκλα μου είχε τη δύναμη να κάνει ό, τι σκέφτηκε. Έκανα ό, τι έπρεπε να κάνει για να ξεφύγει από το κακό που της προκαλούσε αυτός ο κόσμος.»
Τα καπέλα Akubra απέδωσαν φόρο τιμής στην Amy με ένα αφιέρωμα στο νεαρό κορίτσι στη δική τους σελίδα στο Facebook , ζητώντας να τερματιστεί ο εκφοβισμός.
Η κηδεία του κοριτσιού θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή. Οι γονείς και η αδελφή της ζήτησαν από τους συγγενείς και τους υποστηρικτές τους να φορούν μπλε χρώμα , το αγαπημένο χρώμα της Amy.
«Δεν ξέρω από πού να αρχίσω,
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους για τα ευγενικά λόγια υποστήριξης των τελευταίων ημερών. Επίσης θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη που δεν έχω απαντήσει ακόμη σε πολλά ευγενικά μηνύματα συμπαράστασης. Λοιπό, για να μην καθυστερήσω πάνω από το πληκτρολόγιο και την οθόνη του υπολογιστή απαντώντας σε κάθε έναν σας ξεχωριστά, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους σε ένα μεγάλο μήνυμα.

Αυτή την εβδομάδα συνέβη ένα γεγονός που αποτελεί παράδειγμα για το πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιούνται, αλλά και παράδειγμα για το πώς δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Αν μπορούμε να βοηθήσουμε ώστε να μη χαθούν ή να υποφέρουν κι άλλες πολύτιμες ζωές, τότε η ζωή της κόρης μου δε θα έχει χαθεί άδικα. Ξέρω πως για κάποιους, η αυτοκτονία θεωρείται δειλία, αλλά εγγυώμαι ότι αυτοί οι άνθρωποι δε θα είχαν ούτε τη μισή δύναμη από όση είχε ο μικρός μου άγγελος. Η κόρη μου είχε τη δύναμη να κάνει αυτό που πίστευε ότι θα την βοηθούσε να δραπετεύσει από το κακό αυτού του κόσμου. Παρ’ όλα αυτά, δυστυχώς η μικρή μου δε θα μάθει ποτέ τον πόνο και το μεγάλο κενό που άφησε πίσω της φεύγοντας.
Κάποιοι την εκφόβισαν και θεώρησαν ότι αυτό ήταν ένα αστείο, το οποίο τους έκανε να νιώθουν ανώτεροι με το να ασκούν bullying και να την παρενοχλούν. Αν κατά τύχη οι άνθρωποι αυτοί δουν τη δημοσίευσή μου, τους παρακαλώ να έρθουν και να παραδεχτούν όλη την καταστροφή που προκάλεσαν.
Όσοι είναι αρκετά δυνατοί, ας προσπαθήσουν να σταματήσουν τους εκφοβιστές και να προστατέψουν τα παιδιά όσο μεγαλώνουν. Ποτέ δεν ξέρουμε τι τους συμβαίνει μέχρι να συμβεί το κακό.
Ξερόλας