
Έχει ξεπεράσει κάθε όριο η αμετροέπεια και η παραπλάνηση που προσπαθούν να κάνουν στην εκπομπή του Μουντιάλ και συγκεκριμένα ο Γιώργος Λυκουρόπουλος με αποτέλεσμα να εξευτελίζουν την ΕΡΤ.Λίγα λεπτά με…
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ...
Έχει ξεπεράσει κάθε όριο η αμετροέπεια και η παραπλάνηση που προσπαθούν να κάνουν στην εκπομπή του Μουντιάλ και συγκεκριμένα ο Γιώργος Λυκουρόπουλος με αποτέλεσμα να εξευτελίζουν την ΕΡΤ.
Λίγα λεπτά μετά το τέλος του τελευταίου προημιτελικού ο Λυκουρόπουλος υποδέχτηκε στο στούντιο της ΕΡΤ τον υπεύθυνο διαιτησίας στην Ελλάδα Πορτογάλο Περέιρα.
Στο ξεκίνημα θα πει…
«Αφού κάνουμε την πρώτη ερώτηση στον κ. Περέιρα και μάλιστα στην πρώτη συνέντευξη του στην Ελλάδα καθώς δεν εχει ξαναμιλήσει σε μέσο»
Λίγο αργότερα και ενώ έχει γινει ο χαμός στο ματς Ρωσία-Κροατία και περιμένουμε να ακούσουμε κάτι για το ματς ο Λυκουροπουλος συνεχίζει το βιολί του στην εκτός τόπου και χρόνου συνέντευξη με τον Περέιρα και κάνει την διαφορά.
Εξάλλου για αυτό τον πήγαν στην ΕΡΤ. Και την έκανε:
“Μιλάει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο κ Περέιρα για την ελληνική διαιτησία και το VAR”
Θα το πει και άλλες δυο φορές μέχρι το φινάλε.
Γκράντε αποκλειστικό.
Μονο που πριν λίγες μέρες ο Περέιρα ειχε μιλήσει στη Nova στον Γιώργο Βασιλείου και λίγες μέρες νωρίτερα στα ΝΕΑ στον Γιώργο Νασμή για όλα τα θέματα.
Ο Λυκουρόπουλος όμως τον έβγαλε για πρώτη φορά όπως είπε!!!
Όπως έκανε και με τον Σιδηρόπουλο λίγες μέρες πριν που ειχε ξαναμιλήσει στην ΕΡΤ πρόσφατα και αυτός μίλαγε για αποκλειστικά.
Προφανώς και έχουν πατώσει και προσπαθούν να σώσουν τα διαλυμένα ήδη προσχήματα στο αθλητικό τμήμα,γιατί ο Λυκουροπουλος απο την θέση του διευθυντή τα έχει κάνει θάλασσα.
Όμως για ακόμη μια φορά προσπάθησε να εξαπατήσει το τηλεοπτικό κοινό. Η ΕΡΤ έχει μια ιστορία και δεν ειναι περιθωριακό τοπικό κανάλι να κοροϊδεύουν τους τηλεθεατές .
Έχει τόση ανάγκη η ΕΡΤ και το αθλητικό τμήμα να λένε ψέμματα στο τηλεοπτικό κοινό με μαϊμού αποκλειστικά;
Ποιος έβαλε τον Λυκουρόπουλο στην ΕΡΤ να παρουσιάζει θέματα ως αποκλειστικά και καλεσμένους που έχουν μιλήσει και αλλού ως επιτυχία;
Ελέγχει κανένας μέσα στην ΕΡΤ τον Λυκουρόπουλο για όσα λεει και κάνει;
Καλεί συνέχεια απο συγκεκριμένο κανάλι OTE TV δημοσιογράφους να σχολιάσουν το Μουντιάλ.
Το έχει κανει με τρεις ήδη. Απο την NOVA τον ΑΝΤ1 ή τον ΣΚΑΙ γιατί δεν κάλεσε κανέναν; Δεν ειναι καλοί σχολιαστές;Γιατί άραγε;Μήπως το κάνει για προσωπικό όφελος και εκμεταλλεύεται έτσι την δημόσια συχνότητα για την δική του επόμενη μέρα, γιατί του δείχνουν ήδη την πόρτα της εξόδου απο την ΕΡΤ;
Έχει δικαίωμα να το κανει;
Τον ελέγχει κάποιος στην ΕΡΤ για όσους καλεί;
Η ΕΡΤ δεν θα έπρεπε να είναι ανοιχτή σε όλους τους σχολιαστές όλων των Μέσων ;
Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δημοσιεύσουν το βιογραφικό του πάντως όσοι επέλεξαν στην ΕΡΤ τον Λυκουρόπουλο ,να δούμε αν είχε τα τυπικά προσόντα να τον κάνουν διευθυντή.
Έχει διατελέσει σε άλλο τηλεοπτικό μέσο ποτέ προιστάμενος;
Σε τηλεοπτικό μέσο.
Η έκαναν πειράματα στην ΕΡΤ;
Για τα δημοσιογραφικά του αντανακλαστικά πάντως είναι για Πούλιτζερ ο άνθρωπος.
Τον άφησαν να κάνει διαχείρηση του προϊόντος και βραδιά
Προημιτελικού Μουντιάλ ,αυτός έφερε στο στούντιο τον υπεύθυνο διαιτητή της ΚΕΔ να μιλήσει για το VAR ,για τριτη φορά στην ΕΡΤ, σε δέκα μέρες το ίδιο θεμα τρεις φορές σε μέρες Μουντιάλ.
Τις άλλες δυο είχε κεντρικούς καλεσμένους Βασιλάκη-Σιδηρόπουλο που μιλήσαν και αυτοί για το VAR.
VARάτε μας και ας κλαίμε με όσα είδαμε αυτό το καλοκαίρι…



Ξερόλας