Σοκ με σχόλια καθηγητή σε μαθήτριες Λυκείου, Αιγαίο: «Ξέρω ότι παίζεις καλά τα…»

June 22, 2018



Σοκ από τα σeξιστικά σχόλια καθηγητή μαθηματικών σε μαθήτριες λυκείου.Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε εκπαιδευτικός (μαθηματικός) ο οποίος υπηρετούσε σε Λύκειο του Αιγαίου και ζητεί να ακυρωθε…



Διαβάστε περισσότερα...

Σοκ από τα σeξιστικά σχόλια καθηγητή μαθηματικών σε μαθήτριες λυκείου.

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε εκπαιδευτικός (μαθηματικός) ο οποίος υπηρετούσε σε Λύκειο του Αιγαίου και ζητεί να ακυρωθεί η απόφαση με την οποία τέθηκε σε αργία, λόγω της παραπομπής του τόσο στο πειθαρχικό συμβούλιο, όσο και στα Ποινικά δικαστήρια, καθώς μέσα στην τάξη άφηνε σeξουαλικά υπονοούμενα, έκανε σeξιστικά σχόλια σε μαθήτριες, φερόταν άσχημα σε αλλοδαπούς μαθητές κ.λπ.

Ειδικότερα, ο μαθηματικός δίδασκε στις Α΄ και Γ΄ τάξεις του Λυκείου κατά το σχολικό έτος 2012-2013 και κατά τη διάρκεια του μαθήματος, έκανε μέσα στην τάξη σeξουαλικά υπονοούμενα, σeξιστικά σχόλια κ.λπ., όπως κατήγγειλαν μαθητές, μαθήτριες και γονείς.

Μετά τις καταγγελίες, διενεργήθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση στην οποία καταγράφονται περιστατικά μεταξύ του καθηγητή και των μαθητών. Μεταξύ αυτών που καταγράφονται είναι ότι ο μαθηματικός είπε σε μαθήτρια προκειμένου να την πείσει να συμμετάσχει στην ομάδα του πινγκ-πονγκ, ότι «θέλω να έρθεις στην ομάδα γιατί ξέρω ότι παίζεις καλά τα μπαλάκια».

Ακόμη, όταν από μαθητή δόθηκε λάθος απάντηση για το πεδίο ορισμού μιας συνάρτησης ο εκπαιδευτικός είπε: «Παίρνουμε την τάδε συνάρτηση και τη χώωωωωνουμε (συνοδευόταν και ανάλογη κίνηση) στην άλλη συνάρτηση», ενώ ρώτησε μαθήτρια με υπονοούμενο: «Πολύ λεπτά και μακριά δάχτυλα έχεις. Παίζεις κάποιο όργανο…».

Επίσης, σε μαθητή ο οποίος ανέφερε ότι έτρωγε φρούτα, τον ρώτησε: «Τι, μπανάνες; Μακριές; Κοντές; Ίσες ή κυρτές;», ενώ μιλούσε περιφρονητικά στους αλλοδαπούς μαθητές όπως είναι:

«Αλβανέ εσύ θα πεις μάθημα;», «ήρθαν οι Αλβανοί και μας πήραν τις δουλείες», «έχει καμιά τουρίστρια κάτω γιατί μας τις έχουν πάρει όλες οι Αλβανοί», «μην τρώτε μεγάλα ψάρια γιατί είναι μολυσμένα αφού τρώνε λαθρομετανάστες», κ.λπ.

Παράλληλα, σήκωνε στον πίνακα περισσότερα κορίτσια (από ότι αγόρια) εστιάζοντας το βλέμμα του στα οπiσθια τους, γεγονός που είχε γίνει αντιληπτό από την πλειονότητα των μαθητών, ενώ ρωτούσε τους μαθητές ποία κορίτσια θέλουν να σηκωθούν στον πίνακα.

Αφού έγιναν οι καταγγελίες των γονέων για τα εν λόγω περιστατικά, άρχισε να εκφοβίσει τόσο τους γονείς, όσο και τους μαθητές, με τις φράσεις: «όποιος γονέας βάλει την υπογραφή του στην καταγγελία θα έχει να κάνει μαζί μου», κ.λπ.

Ο εκπαιδευτικός προσέφυγε στην Διοικητική Δικαιοσύνης ζητώντας να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική, αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και ως μη νόμιμη, η απόφαση του υπουργού Παιδείας με την οποία τέθηκε σε προσωρινή αργία, υποστηρίζοντας, ότι η θέση σε αργία δεν αποσκοπεί στο να τον εξαναγκάσει να συμμορφωθεί, αλλά τον τιμωρεί για πειθαρχικό αδίκημα που δήθεν διέπραξε, ως «ποινή υπόνοιας», παραβιάζοντας έτσι το τεκμήριο της αθωότητας, το οποίο προστατεύεται από το Σύνταγμα, την ΕΣΔΑ και τον Υπαλληλικό Κώδικα.

Ακόμη, υποστηρίζει ότι παραβιάστηκε η συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, καθώς «η ποινή» είναι δυσανάλογη με τα όσα του αποδίδονται και δεν τηρήθηκε το άρθρο 20 του Συντάγματος, που προβλέπει ότι πριν την ποινή έπρεπε να κληθεί να παρέχει εξηγήσεις.

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.